آس : رئال بالاي 88 ميليون براي بيل نمي دهد
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 20:6 | نویسنده : محمد ميرابي

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/08/21/primera/1377043490_190040_1377043560_noticia_normal.jpg

اخبار ضد و نقيض در مورد بيل زياد است . در حقيقت تاتنهام به حدي پول در اين تابستان خرج كرده كه خودش هم مي داند كه نفروختن بيل باعث ورشكستگي آنها خواهد شد . در حقيقت ويليان را از آنژي با 35 ميليون خريده اند و مي خواهند براي لاملا از رم نيز همين رقم را بپردازند . پيش از اين نيز 68.4 ميليون يورو خرج بقيه خريدهايشان مثل سولدادوي 30 ميليوني كرده اند .
رئال اما حاضر نيست كه بيش از 88 ميليون يورو براي بيل بدهد و از درون باشگاه نيز چنين اخباري كاملا مشهود است . اما انگليسي ها ارقام عجيبي را مطرح مي كنند . ديروز جيانلوكا دي مارزيو از اسكاي اسپورت ايتاليا مدعي شد كه رئال 108 ميليون يورو براي اين انتقال هزينه مي كند . رقمي كه باشگاه كاملا آن را تكذيب كرده است . از سويي گفته مي شود كه دستمزد بيل سالي ده ميليون يورو خواهد بود ، يعني بالاترين در تركيب فعلي رئال در كنار كريستيانو و كاكا كه اين هم بعيد به نظر مي رسد و احتمالا دستمزد بازيكن ولزي در رئال بالاي هفت ميليون يورو نخواهد رفت .

از سويي ماركا گزارش داد كه بيل اين روزها حسابي نا اميد و خسته شده است . در حقيقت او از اين كه سرنوشتش دست له وي افتاده ناراحت است چرا كه حس مي كند فقط زماني مي تواند از رئال جدا شود كه مدير تاتنهام اجازه رفتنش را بدهد .
متخصص گل از بيرون محوطه جريمه
9 تا از 21 گل گرت بيل در فصل گذشته از بيرون محوطه جريمه بود كه اين آمار نشان مي دهد كه آمار گلهايش از بيرون محوطه جريمه از 62 تا از 98 تيم فعال در پنج ليگ برتر اروپا بالاتر بوده است .
در حقيقت بيل از 63 درصد تيمهاي لاليگايي بيشتر گل زده است . درصد دقت شوتهايش هم 44 درصد بوده است . يعني 44 درصد از شوتهاي از راه دورش به گل بدل شده اند . وي همچنين در وبسايت هو اسكورد يازده بار در فصل گذشته به عنوان بهترين بازيكن ميدا نانتخاب شده بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن